Välkommen!!!

Elever och föräldrar hälsas välkomna till klass 6a Vialundskolan i Kumla.









lördag 10 september 2011

Elevkommentarer från Lindholmen

Dagarna efter Lindholmen samlade vi in synpunkter från klassen:
Det var jätte kul på Lindholmen när jag, Alicia, Vendela paddlade kanot och Fredrik, Anton och Linnéus kom och körde in i våran kanot så kanoten håll på att ramla..

Sen var det kul när vi satt vid elden och det var många som kom och skrämde oss.

Vi badade och gjorde massa aktiviteter.

Josefine



Det var roligt att vara där med hela klassen!

Men mest roligt var när vi paddlade kanot!

Elin o Amanda



Det var kul. Det roligaste var att åka kanot.

Linneus


Lindholmen var roligt.

Vi badade, fiskade, softade och mycket mer.

Hälsningar Linus och Malcolm.


Det var kul, MEN det var jätte kallt, för man fick inget täcke!

Annars var det bra!
hej då Algot o ISAC

Jag tycker att det var roligt på lindholmen. Jätte kul för vi fick fiska,bada,sola, och lära känna varandra jätte bra.Men det var tråkigt att vi inte använde bastun.

Hannah

Det var kul när klassen var i lindholmen.

Det var kul att bada och padla kanot.

Men vattnet var as kallt!!

MVH Viktoria Raattamaa


Det var väl lite sådär på Lindholmen! Men jag sov ute det var skojigt!!!! Jag fiskade också. Det var kul!

Det var gött med Marshallows!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anton



Vi tyckte det var jätte kul på lindholmen. Att få bada, fiska och att få åka kanot.

Ett stort minne är när det regnade inomhus från övervåningen hihihi.

Hoppas att vi kan göra fler sånna roliga utflykter.

Kram Ebba och Elin!



Hej jens. Jag tyckte det var jätte roligt i lindholmen. Jag gillade kanoterna mycket och där jag sov var det ganska skönt...
Och de andra saker som lekarna....... :)


Det var kul i lindholmen.

det var kul att bada och padla kanot och att fiska.

Fast det dåliga var att vattnet var as kallt!!!!!

Hej dååååå!
Arezo

Jag tyckte om att vara på Lindholmen.

Det var roligt att få vara ute med klassen

i naturen. Men det roligaste var att få känna dom andra i klassen lite bättre.

Nu vet jag hur vissa är som personer och jag tolkar dom som att dom är bra. Men vi får se vad som händer efter det har gått en halv termin. Tack så mycket för en underbar klassresa! MVH: Joakim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar