Välkommen!!!

Elever och föräldrar hälsas välkomna till klass 6a Vialundskolan i Kumla.









fredag 13 januari 2012

Sture Struts på väg....



Hej!
Jag heter ”Sture Struts” och tillhör klass 6a Vialundskolan Kumla Sverige. Eleverna ville att jag skulle få lite semester och skickade mig på en resa. Jag måste vara tillbaka hos min klass senast 31 maj 2012. Alla Ni som läser detta meddelande ta hand om mig och skicka en hälsning till klassen och gärna också en bild på vad jag har fått uppleva!
Skicka till klassens lärare: Jens.andersson@skola.kumla.se
Den informationen läggs upp på klassens blogg: http://vialund6a.blogspot.com/
Tack på förhand! /Klass 6a Januari 2012.

Hi!
My name is “Otto Ostrich” and belongs to class 6a Vialundskolan Kumla Sweden. The pupils wanted me to have some vacation and sent me on a trip. I have to be back with my class in the end of May 2012 at the latest. Please, everybody that reads this take care of me and send the class a message and even a card there they can see what I have experienced.
Send it to our teacher: Jens.andersson@skola.kumla.se
That information will be posted on the classblog: http://vialund6a.blogspot.com/
Thanks! /Class 6a January 2012



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar