Välkommen!!!

Elever och föräldrar hälsas välkomna till klass 6a Vialundskolan i Kumla.









fredag 18 november 2011

Besök på stadshus nr.2.





Idag besökte vi Katarina Hansson som berättade om sitt arbete som ordförande i Miljö-och byggdnadsnämnden.




Elevernas tankar inför besöket:



Jag tror att det blir roligt idag med./Elin.H.
Jag förväntar mig att hon ska prata om sitt jobb och prata lite om miljön!! :) //Anton

Asså jag är ingen sån som kan så mycket med miljö- och byggnadsnämden. Så jag skulle gärna vilja få veta och lära mig mer om det. Men jag kommer nog faktiskt lyssna ganska mycket och verkeligen ta in det./Elin.W

Hur länge har du haft den här posten?
hur mycket tjänar du?
Trivs du?????
Har du nåt stort projekt på gång???

////Isac och Malcolm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar